Dobrodošao,
Zadovoljstvo nam je poželjeti dobrodošlicu Novaku, jednom od najcjenjenijih i najuspješnijih svjetskih sportaša, koji nam se pridružuje kao investitor i ambasador.
Zašto je ovo toliko važno?
waterdrop® nastavlja svoju misiju da osvijesti industriju pića – da je izazove i da je promijeni.
Odlučni smo u tome da podignemo svijest o negativnom utjecaju nezdravih napitaka – punih šećera u pakiranjima od plastike i štetnih materijala, a sada smo u našoj misiji dobili i veliko pojačanje.
Novak Đoković dijeli naše stavove o promjenama, a svojim jedinstvenim iskustvom i humanim vrijednostima nesebično pomaže da waterdrop® dobije još veći značaj.
“Da bi postao sportaš, ne možeš se oslanjati samo na talent i treninge, već moraš donositi i ispravne izbore za svoje tijelo” – kaže Novak Đoković. “Zdrav način života uključuje odgovarajuću hidrataciju bez ustupaka u pogledu utjecaja na životnu sredinu. Vjerujem da zajedno možemo napraviti iskorak i ostvariti napredak u rješavanju problema plastičnih boca na Tour-u.”
“Veoma sam ponosan što mogu poželjeti dobrodošlicu nekome s nepokolebljivim šampionskim duhom i mentalnom snagom“, rekao je izvršni direktor i osnivač waterdrop®-a, Martin Murray. “On je zaista posvećen planeti i ima duboko znanje o važnosti hidratacije. Njegova predanost zdravom i boljem životu savršeno je usklađena s našom misijom. Uvjereni smo da uz podršku Novaka Đokovića možemo ostvariti pravi utjecaj i zaista protresti (i promijeniti) industriju pića”.
Posebno smo ponosni na to što logo waterdrop®-a krasi Noletov rukav tijekom svih njegovih nastupa.
Zašto baš waterdrop®?
Od 2016. godine, waterdrop® se trudi održati tradicionalnu recepturu, a s uvođenjem Microdrink tehnologije. uspjeli smo ostvariti jedinstvene rezultate prilikom hidratacije.
Potaknuti našom misijom da ohrabrimo ljude da piju više vode, waterdrop® puno ulaže u savjestan pristup životnoj sredini i održivi način rada; manjim brojem pakiranja umanjujemo negativan utjecan na prirodu kroz manje korištenje plastike i manje emisije CO2 u prirodu.
waterdrop® je nedavno ušao na tržište sportskih pića uvođenjem Microlytea: pića bez šećera koji je prvenstveno usmjeren na sportski oporavak. Dostupan u tri okusa, svaki Microlyte sadrži pet elektrolita, devet vitamina + cink, a u skladu s temeljnim vrijednostima waterdrop®-a također će doprinijeti eliminiranju otpadnih boca zahvaljujući praktičnom biorazgradivom obliku.
Sada kada nudi i Microlyte, waterdrop® te hidrira kada ti je najpotrebnije - tijekom i nakon sportskih aktivnosti.
Pojačanom aktivnošću na polju sportske hidratacije waterdrop® je počašćen prilikom da podrži američku tenisačicu i tenisača Danielle Collis i Taylora Fritza koji su vjerni ambasadori brenda. Osim toga, uvođenjem inovativnih klupa za hidrataciju, waterdrop® nastoji pretvoriti ATP turnire u događaje na kojima se ne koriste plastične boce.

Jeste li spremni pridružiti se našem pokretu i doprinijeti promjenama u pristupu našoj planeti? Zapamtite: svake minute u svijetu se kupuje milijun plastičnih boca, a prema koaliciji protiv zagađenja plastikom “Plastic Pollution Coalition - PPC”, 91% tih boca ne reciklira se već zagađuje prirodu.
Sada, uz Novaka Đokovića, imamo mnogo veće šanse za čišću i manje “plastičnu” planetu.
Nakon 6 godina postojanja, imamo više od 2 milijuna online kupaca, brojimo preko 300 zaposlenika i nalazimo se u više od 20 000 maloprodajnih objekata te poslujemo u više od 40 vlastitih trgovina u Europi, SAD-u, Australiji i Singapuru.